U Brasile supera i 13 GW di capacità PV installata

U paese hà stallatu circa 3GW di novusistemi solari PVsolu in u quartu trimestre di u 2021.Circa 8.4GW di a capacità PV attuale hè rapprisintata da installazioni solari chì ùn superanu micca 5MW in dimensione, è operanu sottu misurazione netta.
U Brasile hà appena superatu a marca storica di 13 GW di capacità PV installata.

A fine d'aostu, a capacità di generazione di energia solare installata di u paese era di 10 GW, chì significa chì più di 3 GW di novi sistemi PV sò stati cunnessi à a rete solu in l'ultimi trè mesi.

Sicondu u brasilianuenergia solareassociazione, Absolar, a fonte di energia solare hà digià purtatu à Brasile più di BRL66,3 miliardi ($ 11,6 miliardi) in novi investimenti è generatu quasi 390.000 impieghi, accumulate dapoi 2012.

U CEO di Absolar, Rodrigo Sauaia, hà dettu chì a fonte di energia PV aiuta u paese à diversificà u so supplyu di l'electricità, riduce a pressione nantu à e risorse di l'acqua, è riduce u risicu di più aumenti di e bollette di l'electricità."I grandi impianti solari generanu l'electricità à i prezzi finu à deci volte più bassi di e piante termoelettriche fossili o l'electricità impurtata da i paesi vicini oghje", hà dettu."Grazie à a versatilità è a flessibilità di a tecnulugia solare, ci vole solu un ghjornu di installazione per trasfurmà una casa o un affari in una piccula pianta chì genera elettricità pulita, rinnuvevule è assequible.Per una pianta solare à grande scala, però, ci vole menu di 18 mesi da l'emissione di i primi appruvazioni à u principiu di a generazione di l'electricità.Cusì, u solar hè ricunnisciutu cum'è campione in a velocità di e piante di nova generazione ", aghjunse Sauaia.

U Brasile hà 4,6 GW di putenza installataimpianti solari à grande scala, equivalente à 2,4% di a matrice elettrica di u paese.Dapoi u 2012, i grandi centrali solari anu purtatu in Brasile più di 23,9 miliardi di BRL in novi investimenti è più di 138 000 impieghi.Attualmente, i centrali solari à grande scala sò a sesta più grande fonte di generazione in Brasile, cù prughjetti in opera in nove stati brasiliani in u nordeste (Bahia, Ceará, Paraíba, Pernambuco, Piauí è Rio Grande do Norte), sud-est (Minas Gerais). è São Paulo) è midwest (Tocantins).

In u segmentu di generazione distribuita - chì in Brasile include tutti i sistemi PV chì ùn superanu micca 5MW in dimensione, è chì operanu sottu misurazione netta - ci hè 8.4GW di capacità installata da a fonte di energia solare.Questu equivale à più di BRL 42,4 miliardi in investimenti è più di 251 000 impieghi da u 2012.

Quandu aghjunghjenu e capacità installate di e grandi piante è a generazione di l'energia solare stessu, a fonte di energia solare occupa avà u quintu postu in u mischju di l'electricità brasiliana.A fonti di energia solare hà digià superatu a putenza installata di e centrali termoelettriche alimentate da oliu è altri combustibili fossili, chì rapprisentanu 9.1GW di u mischju brasilianu.

Per u presidente di u cunsigliu di amministrazione di Absolar, Ronaldo Koloszuk, in più di esse cumpetitivu è assequible,energia solarehè prestu à stallà è aiuta à riduce i costi di l'electricità finu à u 90%."L'electricità cumpetitiva è pulita hè essenziale per u paese per ricuperà a so ecunumia è esse capace di cultivà.A fonte di energia solare face parte di sta suluzione è un veru mutore per generà opportunità è novi impieghi ", hà cunclusu Koloszuk.

L'energia rinnuvevule diventa sempre più populari in u mondu sanu.È i sistemi solari PV anu parechji vantaghji cum'è riduce e vostre fatture di energia, migliurà a sicurità di a rete, richiede pocu mantenimentu è cusì.
Sè vo site per inizià u vostru sistema solare PV, cunsiderà bèPRO.ENERGIAcum'è u vostru fornitore per u vostru sistema solare usu bracket products Dedicamu à furnisce diversi tipi distruttura di muntatura solare, pile di terra,recinzione in rete metallicausatu in u sulari system.We sò cuntenti di furnisce suluzione ogni volta vi tuccherà.

 

PRO.ENERGIA-PROFILE

 


Tempu di Postu: 12-Jan-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi