Quanti anni a vostra struttura di muntatura puderia esse usata?

Cum'è sapemu, u trattamentu di a superficia di a galvanizazione calda hè usata in modu salvaticu per l'anti-corrosione di a struttura d'acciaio.A capacità di zincu rivestitu hè critica per impediscenu l'acciaio da l'ossidazione, allora si ferma u ruggine rossu per influenzà a forza di u prufilu d'acciaio.
Dunque, di solitu, più zincu a vostra struttura di rivestimentu, più longu hè a vita pratica.Eccu avemu una formula chì puderia aiutà à calculà quanti anni puderia stà esattamente?
A tavula sottu indica chì u zincu coated sparì da 0.61-2.74μm per annu in l'ambienti differenti.
Revestimentu di zincu
(Fournitu da ASTM A 123)
Pudemu vede a struttura situata in rurale puderia stà per 131 annata pratica, altrimenti in a costa solu 29 anni.Hè perchè l'aria acidica è umida accelerà l'oxidazione di zincu.
Intantu, pudemu capisce u tempu per a prima manutenzione cum'è ASTM A 123.
U tempu di primu mantenimentu ASTM

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Certamente u metudu di calculu sopra hè basatu annantu à a teoria hè solu per riferimentu.

Sè vo avete prublemi riguardanti a currusioni di u sistema di muntatura sulari, per piacè sentite liberu di cuntattà PRO.ENERGY.PRO.ENERGY disinni è fornitureStruttura di montaggio solare galvanizzata a caldocù zinc coated di 80μm hè per prughjettu vicinu à a costa per almenu 29years vita pratica.È a tecnulugia galvanizzata hè stata sviluppata per 10 anni hè megliu cà l'altri.Hè ancu unu di i nostri vantaghji per sustene u mercatu cù successu.
https://www.xmprofence.com/fix-steel-ground-mount-structure-product/
Scegli PRO., Scegli PROFESSIONE!


Tempu di Postu: Dec-06-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi