L'Iran vole implementà 10 GW di rinnovabili in i prossimi quattru anni

Sicondu l'autorità iraniane, ci sò attualmente più di 80 GW dienergia rinnuvevuliprughjetti chì sò stati sottumessi da investitori privati ​​​​per rivisione.

U Ministeru di l'Energia iranianu hà annunziatu, a settimana passata, un pianu per aghjunghje un altru 10GW di capacità di energia rinnuvevule in i prossimi quattru anni, cum'è parte di una strategia generale per implementà 30GW di capacità di generazione di energia.

U ministeru è l'Organizazione per l'Energia Rinnovabile è l'Efficienza Energetica (SATBA) anu firmatu un memorandum d'intesa cù investitori privati ​​​​non specificati per implementà u pianu è anu annunziatu a so intenzione di attribuisce circa 30 trilioni di IRR (71,4 milioni di $) in a prossima lege di bilanciu per avanzà cù a prima. prughjetti.

Sicondu SATBA, ci sò attualmente più di 80GW di prughjetti di energia rinnuvevuli chì sò stati sottumessi da investitori privati ​​​​per rivisione.

L'Iran hà stallatuenergia rinnuvevulecapacità di generazione di circa 900 MW, di quale circa 414 MW hè rapprisintatu da installazioni sulari.Sicondu l'Agenzia Internaziunale di l'Energia Rinnovabile, u paese hà stallatu circa 50 MW di nova putenza PV in 2020 è circa 90 MW in 2019.

Malgradu un schema di tariffu feed-in per PV à grande scala è un mecanismu di misurazione netta perPV di u tettu,L'Iranenergia solareu sviluppu hè firmatu sottu à l'aspettattivi dapoi u principiu di u mercatu reale, in 2016. Sviluppatori solari attivu in u paese hà avutu à affruntà cù dui prublemi principali: l'accessu difficiuli à u finanziamentu è e sanzioni re-impostu da l'ex presidente Donald Trump.

Sicondu SATBA, ulteriori fasi digià in custruzzione aumenteranu a capacità di u modulu PV di a fabbrica à 1,5 GW à a fine di u 2023.

L'energia rinnuvevule diventa sempre più populari in u mondu sanu.È i sistemi solari PV anu parechji vantaghji cum'è riduce e vostre fatture di energia, migliurà a sicurità di a rete, richiede pocu mantenimentu è cusì.
Sè vo site per inizià u vostru sistema solare PV, cunsiderà bèPRO.ENERGIAcum'è u vostru fornitore per u vostru sistema solare usu bracket products Dedicamu à furnisce diversi tipi distruttura di muntatura solare, pile di terra,recinzione in rete metallicausatu in u sulari system.We sò cuntenti di furnisce suluzione ogni volta vi tuccherà.PRO.ENERGIA-PROFILE


Tempu di post: 18-Jan-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi