Sistema di muntatura in terra d'acciaio di novu sviluppu

Cù a rapida crescita di i prezzi di l'alia d'aluminiu, più è più clienti tendenu à aduttà a struttura di muntagna PV in acciaio.A nostra struttura di montatura PV di novu sviluppata hè cuncepita cù una basa d'acciaio di u canali C per l'idea di assemblea facilmente è di risparmiu di costi.

Fighjemu un ochju à quali benefici vi venerà?

- Bassu costu
U costu menu di circa 15% di quellu di u materiale di lega d'aluminiu, hè a suluzione più altu di costu per un prughjettu di grande scala.

- Assembla facilmente
L'intera struttura hè assemblata cù l'acciaio di u canali C fissatu da i bulloni chì passanu attraversu i buchi di apertura su misura senza l'usu di accessori hè di custruzzione faciule.
In quantu u so rack di supportu serà pre-assemblatu à u massimu prima di a spedizione per risparmià u costu di u travagliu in situ.

- Longa vita di serviziu

PRO.FENCE furnisce a muntagna PV in acciaio hè fatta di acciaio Q235 d'alta resistenza è finita in zincu caldu cù zincu mediu di 70μm per un efficace anti-corrosione.Chì guarantisci a nostra struttura finu à a vita pratica à 20 anni.

- Picculu MOQ
Perchè l'acciaio HDG ùn puderia micca esse usatu salvaticu in a struttura di muntagna PV hè limitatu da u so grande MOQ.A nostra fabbrica situata in a pruvincia di Hebei chì hè ricca in materiale d'acciaio puderia prumette a consegna à un picculu MOQ.

Più aghjurnamenti per piacè cliccate nant'à:https://www.xmprofence.com/fix-steel-ground-pv-mount-structure-product/

600 x 600


Tempu di post: 20-May-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi