Vendite PROFENCE in 2021

I nostri registrazioni di dati mostranu chì ci sò 500.000 metri di recinzione perimetrale da PRO.FENCE venduti in Giappone utilizatu per a scherma di e piante solari in u 2021. Totale in 4.000.000 metri hè statu vendutu dapoi firmatu in 2014. U mutivu principale chì i nostri prudutti di recinzione sò cusì populari in Giappone. hè perchè anni di sperienza in a fabricazione di recinzioni puderia furnisce un pruduttu di megliu qualità è un spiritu innovativu in u disignu di u produttu.

2021年围栏实绩

 

L'analisi mostra chì a recinzione di maglia di a catena è a recinzione di filu saldatu sò più venduti.

Recinzione di maglia di catenahè ancu chjamatu recinzione di ciclone hè un tipu di recinzione tessuta di solitu i nostri clienti l'utilizanu cum'è recinzione perimetrale di pianta solare.Hè perchè hà caratteristiche di anti-climbing è altu costu-efficace.PRO.FENCE cum'è u fornitore di scherma di maglia di catena prufessiunale hà 8 anni di sperienza di pruduzzione per guarantisce a basa di megliu qualità nantu à u listessu budget.Hè ancu u mutivu per quessa chì a nostra catena in particulare per a recinzione di catena galvanizzata puderia esse a recinzione più venduta in u mercatu.

Recinzione in rete saldata

Riferite ancu à a recinzione di filu saldatu o a recinzione saldata hè procedutu in una rete di filu saldata assemblata cù un tubu d'acciaio o un postu quadratu.Hè dispunibule in diverse dimensioni, forme è trattamenti di superficia.À PROFENCE, ci sò 3 tippi di rete di filu saldatu sò venduti bè in Giappone, cumprese a rete di filu galvanizzata immersa in caldo, a rete di filu rivestita in polvere (cum'è una recinzione di filu saldata nera), una rete di filu rivestita di PVC (cum'è una recinzione saldata verde).I nostri clienti di cumpagnie d'energia rinnuvevuli stanu di solitu una recinzione di filu saldatu in spazii di maglia minuscule intornu à a sottostazione di trasformatore per impediscenu l'ingressu micca autorizatu.

PROFENCE continuerà à furnisce prudutti di qualità è serviziu puntuale à i nostri clienti.Intantu, apprezzà u sustegnu in l'anni chì passanu.

 


Tempu di Postu: Feb-22-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi