E rinnovabili aumentanu di novu in e statistiche energetiche di u 2021

U Guvernu Federale hà publicatu e Statistiche di l'Energia Australiana di u 2021, chì mostra chì e rinnovabili aumentanu cum'è una parte di a generazione in 2020, ma u carbone è u gasu cuntinueghjanu à furnisce a maiò parte di a generazione.

E statistiche per a generazione di l'electricità mostranu chì u 24 per centu di l'electricità di l'Australia venenu da l'energia rinnuvevule in 2020, da u 21 per centu in 2019.

Stu aumentu hè guidatu da un boom in l'installazione solare.U solare hè avà a più grande fonte di energia rinnuvevule à u 9 per centu di a generazione tutale, da u 7 per centu in u 2019, cù una in quattru case australiane chì anu solare - a più alta assorbimentu in u mondu.

A grande adozione di u solare hà aiutatu à cuntribuisce à u record di 7GW di nova capacità rinnuvevule installata l'annu passatu, cunfirmendu l'Australia cum'è un capu mundiale di energia rinnuvevule.

Ma sicondu u Guvernu Federale, u ritmu di crescita in rinnuvevuli mette in risaltu u rolu impurtante chì e fonti d'energia più tradiziunali è affidabili ghjucanu in u sistema.

Questu mette in risaltu a necessità di una generazione essenziale cuntinua da fonti dispatchable per equilibrà è cumplementarii l'alti livelli di fornitura variabile chì entra in u sistema energeticu per furnisce una putenza assequible è affidabile per i cunsumatori.

Impurtante, a generazione di gas hè cresciuta in Queensland è in u Territoriu di u Nordu 2020, cù a generazione generale chì resta relativamente stabile in l'ultimi anni.

U carbone hà ancu cuntinuatu à esse a spina dorsale di u nostru fornimentu di energia elettrica, chì rapprisenta u 54 per centu di a generazione tutale in 2020 è ghjucanu un rolu essenziale cum'è una fonte stabile, basata di putenza assequible è affidabile.

U Ministru Federale per l'Energia è a Riduzzione di Emissioni, Angus Taylor, hà dettu chì u guvernu australianu assicura chì u livellu record di l'energia rinnuvevule di l'Australia hè cumplementatu da a generazione dispatchable.

"U mo focus hè di assicurà chì u sistema energeticu australianu resta affidabile è assequible per tutti l'Australiani", hà dettu Taylor.

"U Guvernu di Morrison piglia una forte azzione per stabilizzà a rete è ottene u equilibriu di a generazione di energia per assicurà chì l'Australiani ponu accede à a putenza affidabile è assequible chì anu bisognu, quandu anu bisognu.

"Semu una putenza di energia rinnuvevule, è questu hè qualcosa chì duvemu esse fieri, ma e rinnovabili anu bisognu di una generazione affidabile per sustene e mantene a pressione nantu à i prezzi quandu u sole ùn brilla micca è u ventu ùn soffia micca.

"Fonti d'energia affidabili, cum'è u carbone è u gasu, continueranu à esse necessarii per mantene e luci accese è furnisce u putere 24/7 per e famiglie è l'imprese cum'è più è più rinnovabili entranu in u sistema".

Assicurà chì u disignu di u futuru Mercatu Naziunale di l'Electricità (NEM) hè adattatu per u scopu hè chjave per a consegna di elettricità affidabile, sicura è assequible à e famiglie è e imprese australiane.

U Disegnu di Mercatu Post-2025, chì hè attualmente apertu à a risposta publica, hè a riforma energetica più critica chì i guverni sò stati incaricati di furnisce da u Cabinet Naziunale.

U Guvernu Federale hà dettu chì sustene i prughjetti di nova generazione, trasmissione è almacenamentu in tutta l'Australia per equilibrà è cumplementà i livelli record di rinnovabili chì entranu in u sistema energeticu, cumprese:

1) A consegna di una nova turbina à gasu à ciclu apertu 660MW à Kurri Kurri in Hunter Valley attraversu un impegnu di equità di $ 600 milioni à Snowy Hydro
2) Consegna di una espansione idroelettrica pompata da 2.000 MW à u schema Snowy Hydro
3) Supportu tutti i prughjetti di trasmissione prioritari principali identificati in u Pianu di Sistema Integratu di AEMO, cumprese Project Energy Connect è Marinus Link, u sicondu interconnettore necessariu per trasfurmà a visione di a Batteria di a Nazione di Tasmania in realtà.
4) Stabbilimentu di u prugramma di Underwriting New Generation Investments per sustene a nova capacità di generazione di l'imprese è una crescita di a cumpetizione
5) Stabbilimentu di un fondo di Grid Reliability di $ 1 miliardi per esse amministratu da a Clean Energy Finance Corporation

L'energia rinnuvevule diventa sempre più populari in u mondu sanu.È i sistemi solari PV anu parechji vantaghji cum'è riduce e vostre fatture di energia, migliurà a sicurità di a rete, richiede pocu mantenimentu è cusì.
Sè vo site per inizià u vostru sistema solare PV cunsiderà gentilmente PRO.ENERGY cum'è u vostru fornitore per i vostri prudutti di supportu di usu di u sistema solare. Dedicamu à furnisce una struttura di muntatura solare, recinzioni di rete di fili di fili di terra aduprate in u sistema solare, simu felici di furnisce una soluzione ogni volta. avete bisognu.

 

PRO.ENERGY-PV-SOLAR-SYSTEM


Tempu di post: 31-aug-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi