I sistemi fotovoltaici di u tettu sò u sicondu generatore più grande di l'Australia avà

U Cunsigliu Australianu di l'Energia (AEC) hà publicatu u soRapportu solare trimestrale,revelendu chì u solar di u tettu hè avà u sicondu generatore più grande per capacità in Australia - cuntribuendu più di 14.7GW in capacità.

L'AECRapportu solare trimestralemostra mentre chì a generazione di carbone hà più capacità, u solare di u tettu cuntinueghja à espansione cù 109,000 sistemi installati in u secondu trimestre di u 2021.

U Chief Executive di AEC, Sarah McNamara, hà dettu: "Mentre l'annu finanziariu 2020/21 hè statu difficiule per a maiò parte di l'industria per via di l'impattu di COVID-19, l'industria solare PV di u tettu di l'Australia ùn pare micca esse stata eccessivamente affettata, basatu annantu à questa analisi AEC. ."

Assorbimentu solare da u statu

  • New South Walescracked top five di a nazione cù dui codici postali durante l'annu finanziariu 2021, cù a più grande crescita per l'installazione solare NSW sbarcandu à nordu ovest di Sydney CBD.
  • Vittorianui codici postali 3029 (Hoppers Crossing, Tarneit, Truganina) è 3064 (Donnybrook) anu tenutu i primi ranghi per l'ultimi dui anni;sti subborgi avianu un numeru equivalente di sistemi solari installati cù capacità di circa 18.9MW
  • Queenslandhà dichjaratu quattru punti durante u 2020, ma u 4300 di u suduvestu di Brisbane hè l'unicu codice postale in u top ten in 2021, u terzu classificatu cù quasi 2,400 sistemi installati è 18,1 MW cunnessi à a reta.
  • Australia Occidentalehà trè codici postali in u top ten, ognunu installatu intornu à 1800 sistemi cù una capacità di 12MW in FY21

"Tutte i giurisdizioni, eccettu u Territoriu di u Nordu, anu battutu record per u numeru di pannelli solari installati cumparatu cù l'annu finanziariu precedente", hà dettu a Sra McNamara.

"Durante l'annu finanziariu 2020/21, circa 373,000 sistemi solari sò stati installati in case australiane, da 323,500 durante 2019/20.A capacità installata hè ancu saltata da 2.500 MW à più di 3.000 MW ".

A Sra McNamara hà dettu chì i costi continui di a tecnulugia bassu, l'aumentu di u travagliu da l'arrangiamenti di a casa è un cambiamentu in a spesa di a famiglia à i migliuramentu di a casa durante a pandemia di COVID-19 anu ghjucatu un rolu chjave in l'aumentu di i sistemi solari fotovoltaici di u tettu.

Se vulete inizià u vostru sistema solare PV in u tettu, cunsideràPRO.ENERGIAcum'è u vostru fornitore di u vostru sistema sulari usu bracket products.We dedicà à furniscia struttura di sulari muntatura, pile di terra, scherma di maglia filu usatu in u sistema sulari.Semu felici di furnisce una suluzione per u vostru paragone.

PRO.ENERGY-ROOFTOP-PV-SOLAR-SYSTEM


Tempu di post: 16-aug-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi