L'energia solare eccelle in u rapidu cambiamentu di Turchia à e fonti di energia verde

U rapidu cambiamentu di Turchia versu e fonti d'energia più verdi hà purtatu à un forte aumentu di a so energia solare installata in l'ultima dècada, cù investimenti rinnuvevuli previsti per accelerà in u periodu avanti.

L'obiettivu di generà una parte più grande di l'energia da fonti rinnuvevuli deriva da l'obiettivu di u paese di abbassà a so fattura energetica pesante, postu chì importa quasi tutti i so bisogni energetichi da l'esteru.

U so viaghju di pruduzzione di energia da l'energia solare hà cuminciatu à solu 40 megawatts (MW) in u 2014. Avà hà righjuntu 7,816 megawatts, secondu a dati compilati da u Ministeru di l'Energia è i Risorsi Naturali.

I schemi di supportu multiplici di Turchia in l'anni anu vistu a capacità di l'energia solare installata aumentà à 249 MW in 2015, prima di vultà à 833 MW un annu dopu.

Tuttavia, u più grande saltu hè statu vistu in u 2017, quandu a figura hà righjuntu 3,421 MW, un 311% di crescita annu, secondu a dati.

Circa 1,149 MW di capacità installata sò stati aghjuntu solu in 2021.

A capacità di l'energia rinnuvevule di Turchia hè prevista per cresce di più di 50% finu à u 2026, secondu l'Agenzia Internaziunale di l'Energia (IEA).

A prughjezzione in u Rapportu annuale di u Mercatu Rinnovabile di l'IEA u mese scorsu hà dimustratu a capacità rinnuvevule di u paese chì cresce da più di 26 gigawatts (GW), o 53%, durante u periodu 2021-26, cù u solare è u ventu chì rapprisentanu u 80% di l'espansione.

Tolga Şallı, capu di l'Associu Energeticu Ambientale, hà dettu chì l'aumentu di uenergia solare installataera "enorme", sottolineandu ancu chì u sustegnu furnitu à l'industria era di grande impurtanza.

Enfatizendu chì e fonti d'energia rinnuvevuli eranu impurtanti sia in a lotta contru à a crisa climatica sia in a lotta di u paese per l'indipendenza energetica, Şallı hà dettu in quantu à e cundizioni ambientali, "ùn ci hè micca un locu in e fruntiere di Turchia induve ùn pudemu micca prufittà.energia solare."

"Pudete prufittà in ogni locu, da Antalya in u sudu à u Mari Neru in u nordu.U fattu chì queste regioni ponu esse più nuvole o ventu è piovose ùn ci impedisce micca di prufittà di questu ", disse à l'Agenzia Anadolu (AA).

"Per esempiu, a Germania si trova in u nostru nordu.Eppuru, a so capacità installata hè abbastanza grande ".

U periodu da u 2022 in avanti porta ancu più impurtanza, hà dettu Şallı, indicà in particulare l'accordu climaticu di Parigi, chì Turchia hà ratificatu in uttrovi di l'annu passatu.

Hè diventatu l'ultimu paese in u gruppu G-20 di ecunumie maiò à ratificà l'accordu dopu avè esigendu per anni chì deve esse prima riclassificatu cum'è un paese in via di sviluppu, chì avaristi dirittu à fondi è aiutu tecnologicu.

"In a lotta contru a crisa climatica, u nostru Parlamentu hà ratificatu l'accordu climaticu di Parigi.L'investimenti in energia rinnuvevuli anu da esse fatti in u scopu di i piani d'azzione da creà in questa direzzione è di i piani d'azzione per u clima sustinibili di e municipalità ", hà nutatu.

Dapoi chì a legislazione hè ancu cambiata è u più grande input di l'investitore hè u costu di l'electricità, Şallı hà dettu chì vedenu chì l'investimenti in energia solare aumentanu rapidamente in u periodu à vene.

L'energia rinnuvevule diventa sempre più populari in u mondu sanu.È i sistemi solari PV anu parechji vantaghji cum'è riduce e vostre fatture di energia, migliurà a sicurità di a rete, richiede pocu mantenimentu è cusì.
Sè vo site per inizià u vostru sistema solare PV, cunsiderà bèPRO.ENERGIAcum'è u vostru fornitore per u vostru sistema solare usu bracket products Dedicamu à furnisce diversi tipi distruttura di muntatura solare, pile di terra,recinzione in rete metallicausatu in u sulari system.We sò cuntenti di furnisce suluzione ogni volta vi tuccherà.

 

PRO.ENERGIA-PROFILE


Tempu di post: 25-Jan-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi