U suministru di energia solare di u tettu di l'Australia Meridionale hà superatu a dumanda di elettricità in a reta

L'approvvigionamentu di l'energia solare di u tettu di l'Australia Meridionale hà superatu a dumanda di l'electricità in a reta, chì permette à u statu di ottene una dumanda negativa per cinque ghjorni.

U 26 di settembre di u 2021, per a prima volta, a reta di distribuzione gestita da SA Power Networks hè diventata un esportatore netu per 2,5 ore cù una caduta di carica sottu à zero (à -30 MW).

Numeri simili sò stati ancu ottenuti ogni dumenica d'ottobre 2021.

A carica netta per a reta di distribuzione di l'Australia Meridionale hè stata negativa per quasi quattru ore dumenica 31 d'ottobre, scendendu à un record -69.4MW à a meza ora chì finisce 1:30 pm CSST.

Questu significa chì a reta di distribuzione di l'electricità era un esportatore netu à a reta di trasmissione upstream (qualcosa chì hè prubabile di diventà più cumuni) per quattru ore - a più longa durata vistu finu à avà in a transizione energetica di l'Australia Meridionale.

U capu di l'Affari Corporativi di SA Power Networks, Paul Roberts, hà dettu: "U solare di u tettu cuntribuisce à a decarbonizazione di a nostra energia è à abbassà i prezzi di l'energia.

"In un futuru micca troppu luntanu, aspittemu di vede i bisogni energetichi di l'Australia Meridionale durante a mità di a ghjurnata regularmente fornitu 100 per centu da u solare di u tettu.

"A più longu tempu, speremu di vede un sistema di trasportu induve a maiò parte di i veiculi seranu alimentati da l'electricità rinnuvevule, cumpresu da u solar PV di u tettu.

"Hè eccitante di pensà chì l'Australia Meridionale guida u mondu in questa transizione è ci hè tanta pussibilità per noi cum'è statu di fà accade u più prestu pussibule".

PRO.ENERGY furnisce una seria di prudutti di metalli utilizati in i prughjetti solari includenu a struttura di muntatura solare, scherma di sicurezza, passerella di tettu, guardrail, viti di terra è cusì.Ci dedichemu à furnisce suluzioni metalliche prufessiunali per installà u sistema solare PV.

PRO.ENERGY-ROOFTOP-PV-SOLAR-SYSTEM

 


Tempu di Postu: Nov-09-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi