L'Australia Occidentale introduce un interruttore di spegnimentu solare di u tettu remoto

L'Australia Occidentale hà annunziatu una nova suluzione per aumentà l'affidabilità di a rete è permette a crescita futurasolare di u tettupannelli.

L'energia generata da i pannelli solari residenziali in u Sistema Interconnessu Sud-Ovest (SWIS) hè più di a quantità generata da a più grande centrale elettrica di l'Australia Occidentale.

Questa energia senza gestione mette in periculu l'approvvigionamentu di l'energia residenziale in i ghjorni soleggiati miti, quandu a generazione solare in u tettu hè alta è a dumanda da u sistema hè bassa.

Da u 14 di ferraghju di u 2022, i pannelli solari novi o aghjurnati seranu installati cù a capacità di esse spenti remotamente, per brevi periodi, quandu a dumanda di elettricità righjunghji un livellu criticamente bassu.

A spegnimentu remota di i pannelli solari serà aduprata cum'è l'ultimu risorsu per prevene l'interruzioni generali di l'energia è hè previstu di accade uni pochi volte à l'annu per uni pochi ore.Questu ùn affetterà micca l'alimentazione di u residente.

E centrali elettriche seranu chjuse prima, cù u solar residenziale di u tettu l'ultimu à esse affettatu.

A misura, chì ùn affetterà micca e case cù pannelli solari esistenti, permetterà l'assunzione cuntinuata di pannelli solari senza aumentà i costi.

L'Operatore Australianu di u Mercatu Energeticu (AEMO) hà accoltu l'annunziu, chì sustene a so raccomandazione prioritaria in u Renewables Integration Paper - SWIS Update, per aiutà à gestisce a sicurezza è l'affidabilità di u sistema di energia durante e cundizioni operative d'emergenza cum'è una misura d'ultimu risorsu per prevene interruzioni generali di energia.

A generazione rinnuvevule tutale riunisce finu à u 70 per centu di a dumanda energetica tutale in u SWIS, u 64 per centu da u sole di u tettu, in particulare intervalli di tempu.

AEMO aspetta chì questu cuntinueghja à cresce cù a capacità solare installata di u tettu per quasi radduppià in a prossima dicada.

Duranti l'ora di u ghjornu, cù e cundizioni di u celu chjaru, u sole di u tettu hè u più grande generatore unicu in u SWIS.

U direttore generale esecutivu di AEMO in WA, Cameron Parrotte, hà dettu: "Hè impurtante di nutà chì sta misura deve esse aduprata solu cum'è una capacità di backstop".

"AEMO hà accessu à una gamma di strumenti chì ci aiutanu à previsione e cundizioni future di u sistema è à gestisce e cundizioni operative difficili, cum'è l'avvenimenti di bassa carica.

"Questi includenu a riduzione di a generazione à grande scala, l'approvvigionamentu di servizii di sistema essenziali supplementari per assicurà chì u sistema pò esse operatu à un livellu di carica più bassu è a coordinazione cù Western Power per gestisce e tensioni nantu à a reta".

Siccomu a popularità di l'energia solare cresce cù a ricerca cuntinua per a pruvista di energia rinnuvevule, l'agricultori solari diventeranu sempre più impurtanti.Una gamma di strumenti cum'è l'interruttore di spegnimentu solare di u tettu remoto pò aiutà à previsione e cundizioni future di u sistema è à gestisce e cundizioni operative difficili, cum'è l'avvenimenti di bassa carica.

Sì avete qualchì pianu per u vostruSistemi fotovoltaici di u tettu.

Per piacè cunsideràPRO.ENERGIAcum'è u vostru fornitore per u vostruI prudutti di u sistema solare di usu di i prudutti.

Dedicamu à furnisce diversi tipi di struttura di muntatura solare, pile di terra, recinzioni di rete metallica aduprate in u sistema solare.

Semu felici di furnisce una soluzione per u vostru cuntrollu ogni volta chì avete bisognu.

PRO.ENERGY-PV-SOLAR-SYSTEM

 


Tempu di pubblicazione: 24-dic-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi