Chì ci guida a corsa per l'energia solare?

A transizione energetica hè un fattore maiò in l'aumentu di rinnuvevuli, ma a crescita di u solare hè in parte per via di u prezzu chì hè diventatu cù u tempu.I costi di l'energia solare sò cascati in modu esponenziale in l'ultima decada, è hè avà a fonte più economica di nova generazione di energia.

2021全球装机

Dapoi u 2010, u costu di l'energia solare hà vistu una diminuzione di 85%, da $ 0,28 à $ 0,04 per kWh.Sicondu i ricercatori di u MIT, l'ecunumie di scala sò stati u fattore unicu più grande in cuntinuà a diminuzione di i costi per l'ultima decada.In altri palori, cum'è u mondu installatu è hà fattu più pannelli solari, a produzzione hè diventata più prezzu è più efficiente.

Quist'annu, i costi solari sò in crescita per via di prublemi di supply chain.U racking di u montu solare cum'è a parte principale in tuttu u sistema PV cunta assai costu da u cambiamentu.PRO.FENCE hà previstu stu cambiamentu à a fine di u 2020 è hà sviluppatu un novu materiale "ZAM" per furnisce un sistema di muntatura solare à altu costu per i clienti.

SUPPORTO ZAM

Questa muntagna solare furnisce una resistenza à a corrosione più alta in cundizione salata. L'aggiunta di elementi AI, Mg farà l'anti corrosione di u materiale ZAM decine di volte più altu ch'è l'acciaio GI. struttura di muntatura solare. Introduzione di ZAM

 


Tempu di Postu: 25-Nov-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi